Letak Link Yang Betul Ye ! Saranghae ! ♥

Rabu, 3 Ogos 2011

Aku Pun Ada Best Friend Jugak !!!

Weyh ! Aku nak bagi tau ni ? Yang aku pun ada BEST FRIEND jugak.Tapi kami ada masalah la.Sekarang ini pun tak settle-settle lagi.Weyh ! Aku terseksa la kalau terus macam ni.Dia pun rasa macam apa yang aku rasa.Asal aku boleh terima dia , Kenapa dia tak boleh terima aku sampai kena ada P.A  mai tolong cakap dekat aku ? Aku terasa la...Dah la P.A pun jenis cakap direct...Memang boleh buat orang tu terasa yang teramat sangat ! Apa ni ? Dugaan apa yang diberi oleh tuhan kepada aku ? Aku tak mau kehilangan dia.Dia kawan baik aku yang tak boleh aku nak lupakan ! :'( Dia je yang paling baik dengan aku dan boleh terima aku seadanya.Lagipun aku bukan buat dia gedik.Dia gedik sendiri.Sebelum ni dia cuma malu je.Lagipun aku tau la perangai dia WEYH !!! Lagipun tadi dia cakap , dia kawan dengan puteri pun sebab kelas.Kalau tidak dalam kelas tak ada siapa-siapa lah yang tolong dia.Ewmm.Azirul dan lain-lain tak kisah kitorang kawan ! Kenapa puteri dengan P.A dia nak kisah ! Korang je pun yang terlebih kisah berbanding yang lain-lain tau tak ? Lagipun tadi aku , Athirah & Azirul bincang kejap dekat luar kelas 1E.Azirul dia tak kisah pun aku kawan dengan Athirah dan dia kata buat tak tau sudahlah dengan P.A dia tu.Ewmm.Apa patut aku buat ? Aku tak sanggup macam ni la.Aku pun nak kawan jugak.Aku nak kita kawan macam dulu lagi.Tapi kenapa sekarang jadi macam ni ? AKU BUKAN APA.AKU CUMA TAK TAHAN BILA MACAM NI. :'(


NUR ATHIRAH ( MY BEST FRIEND)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan